Ce este o rutină de dimineață cu dopamină scăzută?

Ce este o rutină de dimineață cu dopamină scăzută?

Rutina zilnică de dimineață poate face sau sparge o zi intreaga. Pentru oamenii cu o cădere de dopamină, însă, obținerea unui ritm poate fi aproape imposibilă. Persoanele care prezintă o cădere de dopamină resimt o letargie generalizată și o stare de oboseală chiar și atunci când sunt bine odihnite. Ca urmare, se poate părea că şi cea mai simplă sarcină poate deveni un efort imens. Totuși, există câteva moduri prin care poţi creea o rutină de dimineață eficientă și cu dopamină scăzută.

Ce este dopamina și de ce ne-ar putea lipsi?

Dopamina este un neurotransmițător care ajută la reglarea funcțiilor cognitive și limbajului, precum și a stării noastre de spirit și a motivației. Funcția sa principală este de a ne spori urgența și concentrarea – de afgani, inclusiv! Dopamina ne ajută, de asemenea, să ne simțim încântați, să ne fie apetitul și să dormim bine. Dopamina scăzută se poate datora unei alimentații inadecvate, stres cronic, stil de viață nesănătos sau boli cum ar fi boala Parkinson.

Cum să îți creezi o rutină de dimineață cu dopamină scăzută



  1. Faceți diferite lucruri în fiecare dimineață.

Unul dintre cele mai eficiente moduri de a menține o rutină este să te obișnuiești să faci diverse activități în dimineața zilnică. De pildă, fiecare zi poate fi dedicată gândirii pozitive, creării obiectivelor și eliberării de boli, ședințelor de meditație sau exercitării. Pe măsură ce reușești să schimbi comportamentul în exerciții pozitive mișcând amprentele neuronale, vei simți automat că această schimbare îți oferă energie.

  1. Un antrenament dimineața

Antrenamentul și exercițiile fizice te pot ajuta să te bucuri de o stare mai bună de spirit și nivele mai mari de energie înainte de a începe ziua. Superioară cu dopamina, îți poți crește energia și sperul. Pe lângă exerciții eficiente și eficiente, pot fi, de asemenea, greutăți și înot. O plimbare de dimineață, yoga sau Tai Chi te poate ajuta, de asemenea, să te menții în mișcare și să te relaxezi într-un cadru relaxant.

Ce este mai rău pentru inima ta: Zahăr sau sare? Te-ar putea interesa si: Ce este mai rău pentru inima ta: Zahăr sau sare?
  1. Mănâncă o masă nutritivă la micul dejun

Consumul de alimente nutritive va avea un efect semnificativ asupra stării tale de spirit. Nu uita să te hidratezi! Încearcă întotdeauna să mănânci un mic dejun echilibrat și sănătos, bogat în proteine și fibre potrivite. Respiră și bucură-te de alimentele consumate. Aceasta va aduce un sentiment de fericire și energie.

  1. Ieși în natură

Ia în considerare o plimbare sau drumeție pe timpul zilei. Cercetările recente au scos la iveală că mediul natural are un impact benefic asupra producției de dopamină și a stării generale a spiritului. Plimbările pe timpul zilei te vor ajuta să te conectezi cu mediul înconjurător și să te simti regenerat(ă) și încarcat(ă).

  1. Preluați-vă îndatoririle temeinice

Deoarece oboseala poate fi un rezultat natural al unei căderi de dopamină, este esențial să păstrați aspectele zilnice ale vieții la minimum. Dacă acest lucru nu se întâmplă, sarcinile de rutină ar putea deveni rapid excesive și potențial de epuizante. Stabiliți-vă, astfel, obiective specifice pentru ziua curentă, astfel încât să puteți îndeplini ceea ce aveți de făcut fără a vă agrava sentimentul de oboseală.

  1. Permiteți-vă o perioadă de relaxare

Citește o carte sau caută un film pe care ți-l plac și ia-ți 20 de minute pentru tine. Dacă te simți încrezător, ieși la o cină sau discută cu prietenii pe o temă distractivă, precum filmele sau muzica timpurie.

  1. Facă încă un pas

Acest lucru se aplică mai ales atunci când știința medicală a progresat și a devenit mai primitoră cu medicina alternativă. Dacă medicina tradițională nu a fost de ajutor, nu renunța - încearcă terapii diferite precum acupunctura, terapia cu uleiuri esențiale sau masajul.


Ce nota merita acest Articol:

Nu sunt Comentarii la Ce este o rutină de dimineață cu dopamină scăzută?

Raspunde corect la intrebarea:
Cate anotimpuri are anul?
Iti place Articolul? Distribuie si prietenilor tai:

×