Lucruri de care aveți nevoie pentru a vă îmbunătăți calitatea somnului

Lucruri de care aveți nevoie pentru a vă îmbunătăți calitatea somnului

Toată lumea știe cât de important este somnul pentru obținerea unei stări generale de sănătate bune. Dacă vrei să îți îmbunătățești calitatea somnului pe care îl obții și vrei să te trezești în fiecare dimineață odihnit și, în același timp, să duci mai bine o viață sănătoasă, există lucruri pe care trebuie să le faci și să le ai în vedere înainte de a pleca la culcare. Iată câteva lucruri de care ai nevoie pentru a-ți îmbunătăți calitatea somnului.

Și să știi că acest lucru este la fel de important ca o dietă sănătoasă și un regim de exerciții fizice regulat.

I. Amintiți-vă cât de puțin este necesar

Mulți oameni spun că pentru a pune bazele unui somn odihnitor și de calitate, tot ceea ce aveți nevoie este de 6-8 ore de somn pe noapte. Cu toate acestea, calitatea și cantitatea sunt la fel de importante.

II. O locație de dormit optimă

Asigură-te că dormitorul este cât mai curat și că temperatura camerei nu este prea ridicată sau prea coborâtă - este preferabil ca camera ta să fie cu 0-6 grade mai rece decât temperatura corpului de odihnă. De asemenea, dacă ferestrele au tendința să lase lumină stradală în dormitor, asigură-te că utilizezi obloane și draperii care să obțină o lumină slabă.



III. O patură și pernă confortabile

Unul dintre lucrurile pe care mulți oameni le uită sunt pernele și paturile care contribuie la confortul somnului. Dacă veți alege să dormiți pe un pat mai slab, va fi necesar să schimbați pernele și cearșafurile mai des pentru a evita acumularea bacteriilor și mirosurilor neplăcute în patul dumneavoastră, așa că faceți cercetări asupra celor mai bune perne și lenjerii pentru somn.

IV. Lenjerie de pat bună

Lenjeria de pat este esențială nu doar pentru confort, ci și pentru sănătate. Pentru a obține cea mai bună funcționalitate, nu folosiți cearșafuri fabricați din materiale sintetice, ci folosiți bumbac 100%. Din acest motiv, lenjeria de pat trebuie schimbată la intervale regulate. Nici unul dintre materialele menționate mai sus nu mai vor avea aceeași funcționalitate de când au fost lavate ultima oară.

Nutritionistul Marilena Oprisanu, sfaturi pentru cei ce lucreaza de acasa. Cum evitam mancatul compulsiv Te-ar putea interesa si: Nutritionistul Marilena Oprisanu, sfaturi pentru cei ce lucreaza de acasa. Cum evitam mancatul compulsiv

V. Să stimulați sentimentul de relaxare

Crearea unei atmosfere relaxante este un alt factor important în îmbunătățirea calității somnului. Utilizați lămpi pentru a obține lumini ambientale calde. Incearca sa adaugi obiecte decorative care genereaza o atmosfera mai placuta. De asemenea, este recomandabil să investiți într-un mare cititor de cărți sau într-un sistem de muzică a cărui putere de sunet este ajustabilă.

VI. Schimbarile stilului de viață pot ajuta

În plus față de investiția în obiectele menționate mai sus, schimbarile stilului de viață sunt, de asemenea, importante în selecția modului de somn al tău. Ca o persoană care își planifică somnul, puteți începe încercând să evitați dormitul în plus pentru a obține o zi de odihnă bună. De asemenea, este important să ieșiți afară pentru a obține și a face exerciții pentru a ajunge la noi niveluri de energie.

VII. Serviti produse alimentare cu efect relaxant

O altă metodă de îmbunătățire a calității somnului este să mâncați produse alimentare care au efect calmant asupra corpului. Exemple de alimente care vor ajuta la reducerea stresului și relaxarea corpului înainte de somn sunt:

• Migdale și alune și alte semințe

• Fructele dulci și legumele dulci

• Iaurt cu fructe

• Laptele rece și calde

• Peștele și fructele de mare

• Cereale cu lapte îngroșate

• Boabe de fasole

• Banane

• Smochine și rodii

VIII. Sfaturi concluzive

Una dintre metodele cele mai eficiente pentru a obține un somn odihnitor și de calitate este de a obține echilibrul corect între îngrijirea somnului și îngrijirea corpului. Acest lucru poate fi realizat prin urmărirea unui stil de viață echilibrat, prin realizarea somnului în același timp în fiecare zi și prin investirea în produse de înaltă calitate care vă vor asigura somnul de nevoie. Dacă veți urma aceste sfaturi, veți obține în curând un somn regenerator.


Ce nota merita acest Articol:

Nu sunt Comentarii la Lucruri de care aveți nevoie pentru a vă îmbunătăți calitatea somnului

Raspunde corect la intrebarea:
Cat face doi plus doi?
Iti place Articolul? Distribuie si prietenilor tai:

×