Moduri de a fi mai atent fără a medita

Moduri de a fi mai atent fără a medita

Mulţi oameni au mare nevoie să devină mai conştienţi, dar nu știu prea bine cum să facă acest lucru. A fi conștient înseamnă să fii prezent fizic, mental și emoțional în prezent, cu plină acceptare, a ceea ce se petrece în interiorul și în jurul tău. Implicațiile includ posibilități sporite de comunicare, înțelegere mai adâncită a nevoilor proprii și ale altora, empatie, luarea rapida a deciziilor adecvate și îmbunătățirea atenției.

Cu toate că meditația este cea mai populară metodă de a deveni mai conştienţi, există şi alte moduri de a vă îmbunătăţi acest lucru.

Iată câteva:

  1. Exerciţii de respiraţie

Respirația poate fi folosită ca mijloc de a deveni mai conştienţi de interiorul vostru. Aceste exerciţii sunt cunoscute pentru reducerea nivelului de stres, panică şi anxietate; ajutându-vă să rămâneţi centrati și să vă relaxați corpul. Unele exerciţii de respirație simplă, pe care le puteţi încerca, sunt:

● Respirația încetinita: Inspirare adâncă prin nas, urmată de expiratie prin gură, încetinind fiecare pas. Pe măsură ce vă relaxați, puteți controla mișcarea respiratorie prin creșterea fiecărui pas, făcând exhalația puțin mai mult decât inhalația.



● Respirația pe cele 8 aripi: Inhalați profund contrastul dintre aripile laterale ale pieptului trebuie să fie simţit, în timp ce vă îndoaieţi ușor înainte, cu spatele drept. Inspirația poate să fie urmată de expirația pe toate cele 8 aripi ale corpului, de centru și în jos. Influențând direct transeul fluxului de energie, o astfel de respiratie poate aduce prezentă conştiinţă și relaxare la acest nivel.

  1. Focalizează-ţi atenţia

Yoga este mai mult decat doar exerciţii. De fapt, este un stil de viaţă care se concentrează în mod deosebit pe conştienţă şi conectarea mentală, emoţională şi fizică cu ceea ce faceţi, în acelaşi timp, concentrându-vă pe o singură mişcare sau poziţie yoga. Acest lucru poate face ca o persoană să stea prezentă în momentul prezent, fără a fi distrasă de gândurile zgomotoase sau tulburătoare. Este, de asemenea, un remediu excelent pentru rezolvarea tulburărilor de somn sau pentru oboseală.

Cele mai bune uleiuri esențiale pentru ameliorarea senzatiei de greata Te-ar putea interesa si: Cele mai bune uleiuri esențiale pentru ameliorarea senzatiei de greata
  1. Fii prezent în fiecare moment

Încercați să vă puneți pe voi deoparte și să ascultați fără a vă întrerupe, astfel încât să puteți auzi cu adevărat cuvintele altcuiva. De asemenea, în fiecare moment, asigurați-vă că vă comandati minții să stea centrata. Cu cât vă veţi îndepărta mai mult gândurile, cu atât veţi deveni mai conștient de momentul prezent.

  1. O poziţie pe care să o ţineţi 5 minute pe zi

Este un mod perfect de a vă pune în practică conştiinţa și focalizarea atenţiei. Dacă nu aveți timp să mergeți la yoga zilnic, puteți să încercați să stați într-o anumită poziție pe care o puteți reţine 5 minute pe zi, preferabil în dimineaţa sau la prânz. Acest lucru vă va ajuta să vă începeți ziua cu o atenție cu mult mai mare sau să vă dezvoltați mindfulness-ul.

  1. Exerciţiul scrisului

Scrisul exersează capacitatea creierului de a gândi mai conștient, îmbunătăţind conştiinţa și bucuria de a trăi în prezent. Puteţi să vă scrieți gândurile din perioada de dimineaţă, să vă notați activităţile zilnice sau să faceţi o jurnalizare a emoţiilor prezente. Scopul este să începiţi să vă simţiţi prezenţi în momentul prezent și să vedeţi cum se schimbă ceva în voi.

  1. Culesul micilor bucurii

Încercaţi să vă amintiţi și să savurați fiecare moment mic. Creieriul nostru este de obicei de fapt ancorat în trecut sau în viitor, dar acum este cazul să conștientizeze și pe cel prezent. 


Ce nota merita acest Articol:

Nu sunt Comentarii la Moduri de a fi mai atent fără a medita

Raspunde corect la intrebarea:
In ce luna suntem?
Iti place Articolul? Distribuie si prietenilor tai:

×